2015. január 24., szombat

Fehér-rózsaszín esküvői torta

2015. január 17.

Heni és Balázs esküvőjének a napja.

Megtiszteltek azzal, hogy én készíthettem el nekik a nagy napra a tortát.

Előző hétvégém már a rózsák készítésével telt.
Csütörtökön és pénteken készült a torta, illetve a kisebb virágok.

Az alsó szint főzött csoki és meggydzsem, a középső és a felső fehércsokis mascarpone tölteléket kapott.


Hogy lássam az elrendezést, hungarocellre felrajzoltam a tortaformákat és beleszurkáltam a virágokat.



Indulásra készen állnak a torták.
Külön szállítottuk, a helyszínen raktuk csak össze a tortát és ott díszítettük fel.



Az étterembe nem vittem be magammal a fényképezőt, innentől Húgi és fiam telefonjával készültek a képek.








Ezúton is nagyon-nagyon sok boldogságot kívánunk az ifjú párnak!!

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése