2015. október 24., szombat

Emily és Victor

Emily és Victor a Halott menyasszonyból...
Nem ismertem ezt a mesét, pedig általában az animációs meséket szeretem és ismerem is... Általános iskolai osztálytársnőm keresett meg ezzel, nagy fiának a kedvenc meséje. Elsőre mondtam Beusnak, hogy várjunk egy kicsit, kipróbálnám, egyáltalán tudok-e hasonló figurát készíteni, elvégre nem vagyok szobrász :)
Legelőször is megnéztem a mesét.
Indulásnak Emilyt próbáltam megformázni, lefényképeztem, átküldtem a képet.. azután szabad utat kaptam Victorhoz is :D
Mindig rá szoktam keresni a neten az adott témával kapcsolatban, mások milyen formában jelenítik meg. Nem mondom, hogy sokfélét találtam. Itt jegyzem meg, biztos a koromból adódóan, de menyasszonyi tortának én elképzelni sem tudnám, pedig szinte csak így találkoztam ezzel a témával. Tudom, a hiba az én készülékemben van. :)
Mivel betegesen mást "kell" készítenem, mint az átlag, ezért az egyik jelenet fogott meg nagyon a meséből, amikor egy padon ülnek és Victor ajándékként a volt kutyusát kapja meg Emilytől. Persze, a képeket nézve a kutyus hiányzik a tortáról.. mondjuk azt, hogy a történés, amit a tortán láttok, még az ajándék előtti :D
Nem tudom, másnál hogy van ez, de nekem elsőre nem igazán szokott sikerülni a figura... nem tetszik, újrakezd, nem tetszik, újrakezdés... és ez így megy addig, amíg számomra elfogadható nem lesz az összhatás. Ennek következtében a figurák elkészítése nekem több napig tartott. Legalább volt ideje kiszáradni :D
Egy biztos, nagyon jó dolog a határidő.. egyébként még mindig formáznám az alakokat :D
Az íz most tejszínes túró volt.





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése