2015. november 30., hétfő

Talking Angela & Tom

Hát ezeket a játékfigurákat sem ismertem eddig.
Megszenvedtük az együtt töltött időt. :O Itt is igaz, annyira jó, hogy a gyerekeknek nagy a fantáziájuk, ha egy kicsit is hasonlít a figura, ők már értékelik.
Narancsos csokis ízű lett.

Sokat szenvedtem mostanában a fényképezéssel. A nagy gépem egyszerűen nem volt hajlandó semmit sem csinálni, folyamatosan elemcserélésre hívta fel a figyelmemet, pedig még a brutál drága elemeket is megvettük, de semmit sem ért. Folyamatosan szajkóztam, hogy bezzeg az Ikeás elemekkel működik, de mivel a nagy márkás, 30 millió évik tartó elem is beadta a kulcsot, felmerült, hogy esetleg a géppel van valami probléma. Elővettem a régi kis gépet, haha az sem volt a toppon, ez egy kicsit megnyugtatott, illetve kezdtem azt gondolni, hogy nem is a géppel van a gond.
Azért gyorsan kerestem a neten szervízt, de még előtte úgy voltam vele, adok egy esélyt az Ikeás elemeknek. Bejött!!! Szóval a több ezres elemek semmit sem érnek, maradok az ezüst-sárgánál :D

Sajnos, amikor ez a torta készen lett, még nem jártam meg a nagyáruházat, a régi gépemmel készítettem fotókat, de valamit nagyon elállítottam rajta, mert igencsak homályosak lettek. Ezt a képet a kis ünnepelt anyukája küldte át nekem.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése