2014. szeptember 17., szerda

Thomas torta

Engem is utolért Thomas a gőzmozdony. Énenyém már bőven túl van a meséken, de barátainknál 9-én töltötte be Olivér a második szülinapját. Rögtön ezzel a kéréssel kerestek meg a szülők engem, bár később kiderült, hogy Oli még nagyon szeret valami bogaras mesét... igazat adtam nekik abban, hogy talán Thomas könnyebben járható út a számomra...
Nem teljesen éreztem ezt így, amikor készítettem. Nem szoktam formatortát készíteni, ahhoz már komoly bátorság kell. Látszik is a képen... :D
Majd talán egyszer, a hibákból tanulva újra megcsinálom, de az nem mostanság lesz, az biztos :)

Kényszerűségből hűtőcsere volt nálunk pár hete, azóta nagyon szenvedek a burkolómasszával.
Ennyire izzadni tortát én még nem láttam. Sajnos ezzel szembesültem a rózsás tortánál is. Ráadásul ez még festve is volt, szóval "szemet gyönyörködtetően" gyöngyöztek a kék kis cseppecskék a torta oldalán. Nem igazán tudtam eldönteni, hogy rohanjunk és vegyünk nekik egy Thomas-os tortát vagy ha már elkészült, sűrű mea culpa mellett adjuk át. Utóbbit választottuk :)
Olivérnek tetszett, fel is ismerte.
Mennyire jó, hogy nagy fantáziájuk van a kicsiknek!!! :)

Szegény Thomas-nak a feje is csúszott lefelé folyamatosan. Gyakorlatilag olyan lett, mintha jól állon vágták volna... :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése