2014. június 28., szombat

Akusztikus gitár, Eiffel2

Gitár torta

Augusztusban Húgi spinning edzője, barátnője kérte ezt az akusztikus gitár formát.
A gitár nyaka cukormentesen, eritritel készült. Sikerült megbeszélnünk, hogy a zabpehelyliszt helyett itt rozsliszttel készült... határozottan kezelhetőbb volt számomra.
Itt csak a kép miatt lett összeillesztve a torta, egyébként szállítás és további hűtés miatt a nyak és a törzs külön volt. Néhány hurkapálca is bekerült a csomagba, hogy a szülők is játszhassanak egy kicsit az összeállítással :)


A fondant erezése számomra jól sikerült, de a keskeny részeknél megrepedt a fondant, ezért került rá még dekorációként a két fekete paca. Hála az égnek, eddig ezt titokban tudtam tartani.
A húrokat festettem, de azóta olvastam, hogy valaki spagettivel oldotta ezt meg. Mekkora ötlet!!!



Eiffel royal icing-al 2

Ez csak úgy unalomból készült. Kalandvágyból beneveztem vele azért egy online tortakészítős versenyre. Látom a hibákat... :(
Majd legközelebb jobb lesz :)
Említettem, hogy én csak a tojásos főzött alapkrémben hiszek, ez is azzal készült, diós kivitelben,




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése