2014. június 28., szombat

Pipacs, Óvoda, Mini torta, 3D szív

Pipacs torta

Úgy tűnik, mindenki májusban született :)

Mindig jóval előre kigondolom, kinek, milyen legyen a tortája. Mondanom sem kell, más a gondolat, más az, ami elkészül. Azért hellyel-közzel igyekszem megvalósítani a fejemben lévő képeket.
Húginál a pipacs, már tavaly is felvetődött, idén megvalósult.
Szeretek böngészni a neten, képeket nézni, hogy mások egy-egy témát hogyan készítenek el. Sosem készítek reprodukciót, mindig van valami, ami megfog, aztán jön hozzá valami saját elképzelés is.
Ha pipacsos torta ötleteke kerestek, akkor a poppy cake-re keressetek rá... csodákat lehet látni :)

Az epres krém egy kicsit megrogyott... és itt még az indulás előtti állapotban látható. 50 km-es utat nem nagyon élvezte, jelzem, én még annyira sem.... nagyon meleg is volt.... Mondtam férjemnek, ha még jön egy-két kátyú, akkor 2D-ben fogjuk átadni ezt a tortát... :)




Óvoda torta

Egyik kedves ismerősünknek családi napközije van, azt készítettem el neki... :)
A falak hungarocellből vannak... szóltam :)

Ha nem felejtek el engedélyt kérni, az "igazi óvodáról" is beteszek ide egy képet.


Anyák napi szívecskék

Ezek a mini torták oda az oviba anyák napjára készültek.
Itt színes masszát használtam, Gréta-tól vásároltam. Határozottan szeretem.
Egy kicsit elkalkuláltam és mivel állandóan parázom, még gyorsan rohantunk masszáért, de "csak" marcipánt kaptunk pirosban. Így vegyes volt a burkolás :) Kellett azért még az az egy kiló a biztonság kedvéért...



Szív 3D-ben

Barátainknál is eljött a 40. szülinap. Ez piros Unideccel készült. A torta egyik fele epres, a másik csokis volt. Izgis volt elkészíteni, már a 3D miatt is.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése